sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

RIOŚ.271.37.2017 Ogłoszenie o zamówieniu w trybie przetargu nieograniczonego dotyczy postępowania na " Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018".

 

Ogłoszenie nr 585261-N-2017 z dnia 2017-09-08 r. 

Gmina Jabłonka: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Nie


Nazwa projektu lub programu 

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, krajowy numer identyfikacyjny 54325500000, ul. ul. 3 Maja  1 , 34480   Jabłonka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 611 146, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., faks 182 652 468. 
Adres strony internetowej (URL): www.jablonka.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak 
www.jablonka.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak 
www.jablonka.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Tak 
Inny sposób: 
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu, za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub z pośrednictwem posłańca. 
Adres: 
Urząd Gminy Jabłonka ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pokój nr 1 (sekretariat).


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018. 
Numer referencyjny: RIOŚ.271.37.2017 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018. 2. Wykonanie usługi polegać będzie na usuwaniu śniegu z dróg gminnych i placów oraz zwalczaniu śliskości poprzez posypywanie (we wskazanych rejonach) nawierzchni na drogach. Zamawiający dokonał podziału całości zamówienia na 13 części odpowiednio do ilości rejonów. 3. Zadanie pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i placów w sezonie zimowym 2017/2018 na terenie Gminy Jabłonka” obejmuje swym zasięgiem 7 wsi oraz jedno sołectwo tj. sołectwo Bory, miejscowość Chyżne, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna i Zubrzyca Górna. Wymieniony wyżej zakres zadania został podzielony na następujące rejony: 1) Rejon nr I obejmuje wieś Chyżne. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 7 odcinków dróg gminnych, parkingów koło kościoła i remizy OSP oraz posypywanie jednego odcinka dróg gminnych. 2) Rejon nr II obejmuje sołectwo Bory. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 20 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (koło kościoła i szkoły) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej. 3) Rejon nr III obejmuje wieś Jabłonka Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 30 odcinków dróg gminnych, 3 parkingów (koło Barki, szkoły oraz przedszkola) oraz posypywanie jednego odcinka. 4) Rejon IV obejmuje wieś Lipnica Mała Dół. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 40 odcinków dróg gminnych, jednego parkingu (obok Ośrodka Zdrowia), oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej. 5) Rejon V obejmuje wieś Lipnica Mała Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 41 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy obok kościoła i plebanii, jeden obok gimnazjum). 6) Rejon nr VI obejmuje wieś Zubrzyca Dolna. Zadanie przewiduje odśnieżanie 60 odcinków dróg gminnych, 5 parkingów (trzy obok kościoła, szkoła, remiza OSP), oraz odśnieżanie i posypywanie odcinka drogi dojazdowej do parkingów koło kościoła, pojazdem nieuzbrojonym w łańcuchy antypoślizgowe, pług ma posiadać osłonę gumową. Materiał do posypywania wyłącznie kruszywo, nie dopuszcza się stosowania soli do posypywania. 7) Rejon VII obejmuje wieś Zubrzyca Górna Centrum. Zadanie przewiduje odśnieżanie 41 odcinków dróg gminnych, jednego parkingu (obok szkoły nr 1). 8) Rejon VIII obejmuje wieś Zubrzyca Górna - Zimna Dziura. Zadanie przewiduje odśnieżanie 36 odcinków dróg gminnych, parkingów wokół Zespołu Szkól oraz szkoły nr 3. 9) Rejon IX obejmuje wieś Orawka. Zadanie przewiduje odśnieżanie 23 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy wokół kościoła i jeden obok szkoły) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej. 10) Rejon nr X obejmuje wieś Podwilk Dół . Zadanie przewiduje odśnieżanie 31odcinków dróg gminnych,2 parkingów(obok szkoły i remizy OSP) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej. 11) Rejon XI obejmuje wieś Podwilk Góra. Zadanie przewiduje odśnieżanie 33 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (obok kościoła i szkoły). 12) Rejon XII obejmuje wieś Jabłonka Matonogi. Zadanie przewiduje odśnieżanie 16 odcinków dróg gminnych. 13) Rejon XIII obejmuje drogę gminną pomiędzy miejscowością Podwilk i Zubrzyca Dolna tzw. Furmaniec. Zadanie przewiduje odśnieżanie oraz posypywanie tego odcinka (3400mb). 4. Zamawiający wymaga, aby usługa odśnieżania była podjęta w przypadku wystąpieniu min. 7cm zalęgającego śniegu. 5. Posypywanie dróg siłami sprzętowymi i własnym materiałem Wykonawcy (materiał uszarstniający: mieszanka piaskowo-solna spełniającą standardy określone w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie stosowania materiałów do zwalczania śliskości, Dz.U.nr 230, poz.1960). Używane materiały do posypywania dróg wykonawca zapewni na własny koszt. Materiały do posypywania dróg powinny spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku (Dz.U. Nr 230 poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach. Materiał do posypywania dróg jest składnikiem frakcji kruszywa naturalnego 2-4 mm 80% i soli 20% i jest mieszaniną w/w składników w stosunku 4:1. W Rejonie VI obowiązuje zakaz stosowania do posypywania soli. 6. Wymagany osprzęt: minimum dwa pojazdy w tym jeden pojazd z dwoma napędami (4x4) na jedno zadanie wyposażone w pługi do odśnieżania z możliwością regulacji kierunku spychania (szerokość pługa do 2,60m) oraz min. 1 posypywarka (rozsiewacz) (we wskazanych rejonach). Wykonawca dołączy do oferty wykaz sprzętu (urządzeń technicznych) wykonawcy w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Ze względu na specyfikę usługi Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. oddzielnie na odśnieżanie w poszczególnych rejonach w miejscowościach na terenie Gminy Jabłonka na terenie Gminy Jabłonka. Zamawiający podzielił zamówienie na 13 zadań. Część/ Zadanie Nazwa i numer rejonu Ilość km dróg w rejonie Liczba kursów 1. Rejon I – Chyżne 8520 km + 2000 m² Odśnieżanie 30 (max. 42) Posypywanie 30 (max. 35) 2. Rejon II – Jabłonka –Bory 12225 km + 330mb posypywanie + parking 300m2 Odśnieżanie 30 (max. 40) Posypywanie 20 (max 25) 3. Rejon III – Jabłonka Góra 13285 km + 1500 m2 +2613mb posypywania Odśnieżanie 30 (max. 40) Posypywanie 40 (max 45) 4. Rejon IV – Lipnica Mała 14260 km Odśnieżanie 30 (max. 35) Rejon IV – Posypywanie Lipnica Mała- droga Ślamczykówka +1400mb posypywanie Posypywanie 20 (max. 30) 5. Rejon V – Lipnica Mała - Góra 14390 km + 2500 m² Odśnieżanie 30 (max. 45) 6. Rejon VI – Zubrzyca Dolna 16000 km Odśnieżanie 25 (max. 35) Rejon VI – Posypywanie Zubrzyca Dolna 2000 m² Posypywanie 20 (max. 25) 7. Rejon VII – Zubrzyca Górna 15825 km + 500 m2 35 (max. 42) 8. Rejon VIII – Zubrzyca Górna – Zimna Dziura 10420 km + 500m² 35 (max. 42) 9. Rejon IX – Orawka 14210 km + Odśnieżanie 30 (max. 40) Rejon IX – Orawka 2500 m² Posypywanie 30 (max. 40) 10. Rejon X – Podwilk Dół 8480 km+ 200m2 Odśnieżanie 20 (max. 25) Posypywanie 20 (max. 25) 11. Rejon XI – Podwilk Góra 11840 km + 2000 m² 25 (max. 32) 12. Rejon XII – Jabłonka Matonogi 8045 km 30 (max. 35) 13. Rejon XIII Droga Furmaniec 3400 km Odśnieżanie 25 (max. 30) Posypywanie 20 (max. 25) Razem 150900km dróg gm. do odśnieżania, 11623mb posypywanie dróg + 14000 m² parkingi i place do posypywania 8. Zakres rzeczowy odśnieżania dróg gminnych w poszczególnych miejscowościach Gminy Jabłonka określa załącznik graficzny – Nr 8 do SIWZ. 9. Określenie powyższej ilości kursów są szacunkowe. Zamawiający ma prawo zmienić wielkości ilości kursów w stosunku do ilości określonych w postępowaniu przetargowym. Faktyczna ilość wykonanych kursów będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania wykonania usług sprzętem o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawowa forma wykazania, że urządzenie jest równoważne lub charakteryzuje się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej urządzenia Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 - usługi odśnieżania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik graficzny – załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz dróg go odśnieżania – załącznik nr 9 do SIWZ 

II.5) Główny kod CPV: 90620000-9 
Dodatkowe kody CPV: 


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-04-15 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: dysponują (będą dysponować) narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia tj.: warunek zostanie spełniony, jeśli wykaże, że posiada lub dysponuje: minimum dwa pojazdy w tym jeden pojazd z dwoma napędami na jedno zadanie wyposażone w pługi do odśnieżania z możliwością regulacji kierunku spychania (szerokość pługa do 2,60m) oraz min. 1 posypywarka - (rozrzutnik) we wskazanych rejonach– Załącznik nr 6 do SIWZ 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016.1126). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 1) o których mowa powyżej oraz w SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty, o których mowa w Sekcji III.4.2 pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; - Załącznik nr 6 (oryginał) 
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia– Załączniki nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 6) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 
Nie 
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 
Nie 
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 
Nie 
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria Znaczenie
CENA” (Kc) 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI” (Kmc) 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

  1. IV.5) ZMIANA UMOWY 
    Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
    Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
    Warunki zmiany ceny, przedmiotu zamówienia lub umówionego terminu wykonania zadania, jakie w umowie dopuszcza Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający informuje, że zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: - niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego - siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego. - zmiana stawki podatku VAT w przypadku zmiany dokonanej przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustaw o podatku od towarów i usług oraz o podatku akcyzowym, w wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym. - wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiającego, bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia. - gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia - w przypadku przedłużenia się sezonu zimowego, istnieje możliwość na wniosek Zamawiającego, przedłużenia terminu wykonania umowy. Ewentualne przedłużenie terminu wykonania umowy będzie miało formę Aneksu do umowy na obowiązujących z przetargu stawkach cenowych. - zmiana ilości kursów w stosunku do ilości określonych w postępowaniu przetargowym. Faktyczna ilość wykonanych kursów będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (warunków atmosferycznych) - ilość kursów będących przedmiotem zamówienia będzie uzależniona od częstotliwości występowania warunków atmosferycznych wymagających użycia sprzętu do odśnieżania dróg - ilość kursów przyjęto szacunkowo. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania usługi w podanej ilości. Ilość kursów będzie wynikała z faktycznych potrzeb - liczba kursów jest liczbą przewidywaną, szacunkową (+/-) zapotrzebowania w okresie wykonania zamówienia i nie jest wiążące dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia liczby kursów - zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy - pozostałe zmiany określone w umowie. 
    IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

    IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

    Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

    IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
    Data: 2017-09-18, godzina: 12:00, 
    Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
    Nie 
    Wskazać powody: 

    Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
    > j. polski 
    IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
    IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
    IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
    IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
    Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 110 (sala obrad)dnia 18-09-2017 roku, godz. 12.05.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

 

 

Część nr: 1 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Rejon nr I obejmuje wieś Chyżne. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 7 odcinków dróg gminnych, parkingów koło kościoła i remizy OSP oraz posypywanie jednego odcinka dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, -

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA (Kc) 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI (Kmc 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Rejon nr II obejmuje sołectwo Bory. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 20 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (koło kościoła i szkoły) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Rejon nr III obejmuje wieś Jabłonka Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 30 odcinków dróg gminnych, 3 parkingów (koło Barki, szkoły oraz przedszkola) oraz posypywanie jednego odcinka.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4) Rejon IV obejmuje wieś Lipnica Mała Dół. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 40 odcinków dróg gminnych, jednego parkingu (obok Ośrodka Zdrowia), oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 5 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5) Rejon V obejmuje wieś Lipnica Mała Góra. Zakres zadania przewiduje odśnieżanie 41 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy obok kościoła i plebanii, jeden obok gimnazjum).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 6 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:6) Rejon nr VI obejmuje wieś Zubrzyca Dolna. Zadanie przewiduje odśnieżanie 60 odcinków dróg gminnych, 5 parkingów (trzy obok kościoła, szkoła, remiza OSP), oraz odśnieżanie i posypywanie odcinka drogi dojazdowej do parkingów koło kościoła, pojazdem nieuzbrojonym w łańcuchy antypoślizgowe, pług ma posiadać osłonę gumową. Materiał do posypywania wyłącznie kruszywo, nie dopuszcza się stosowania soli do posypywania. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 60,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 7 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:7) Rejon VII obejmuje wieś Zubrzyca Górna Centrum. Zadanie przewiduje odśnieżanie 41 odcinków dróg gminnych, jednego parkingu (obok szkoły nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 8 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:8) Rejon VIII obejmuje wieś Zubrzyca Górna - Zimna Dziura. Zadanie przewiduje odśnieżanie 36 odcinków dróg gminnych, parkingów wokół Zespołu Szkól oraz szkoły nr 3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 9 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:9) Rejon IX obejmuje wieś Orawka. Zadanie przewiduje odśnieżanie 23 odcinków dróg gminnych, 4 parkingów (trzy wokół kościoła i jeden obok szkoły) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 10 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:10) Rejon nr X obejmuje wieś Podwilk Dół. Zadanie przewiduje odśnieżanie 31 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (obok szkoły i remizy OSP) oraz posypywanie jednego odcinka drogi gminnej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 11 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:11) Rejon XI obejmuje wieś Podwilk Góra. Zadanie przewiduje odśnieżanie 33 odcinków dróg gminnych, 2 parkingów (obok kościoła i szkoły).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 12 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:12) Rejon XII obejmuje wieś Jabłonka Matonogi. Zadanie przewiduje odśnieżanie 16 odcinków dróg gminnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 13 Nazwa: Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg gminnych i placów na terenie Gminy Jabłonka w sezonie zimowym 2017/2018.

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:13) Rejon XIII obejmuje drogę gminną pomiędzy miejscowością Podwilk i Zubrzyca Dolna tzw. Furmaniec. Zadanie przewiduje odśnieżanie oraz posypywanie tego odcinka (3400mb)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 9062000-0, 

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 2018-04-15
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
CENA 60,00
MOC SILNIKA POJAZDU Z DWOMA NAPĘDAMI 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

POBIERZ SIWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI