sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

RIOŚ.271.36.3.2017 OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp „Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych”

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM

Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp

Ogłoszenie o przetargu

na podstawie art. 70 1−70 5 kodeksu cywilnego

o wartości poniżej 30 000 euro

      Znak sprawy RIOŚ.271.36.3.2017                                  Jabłonka, dnia 31-10-2017 roku


„Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych”

(nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi/dostawy/roboty budowlane[1]

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi/dostawy/roboty budowalne1

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2018 do 31-12-2019 roku

2.         Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przetargiem:

Urząd Gminy Jabłonka,

Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce,

Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce,

Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce,

Szkoła Podstawowa w Chyżnem,

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jabłonce,

Szkoła Podstawowa w Orawce,

Szkoła Podstawowa w Jabłonce – Bory,

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku,

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Podwilku

Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej,

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej,

Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Małej,

Szkoła Podstawowa w Zubrzycy Dolnej,

Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej,

Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej,

Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej,

Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce,

Orawska Samorządowa Szkoła Muzyczna w Jabłonce

3.         Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:

Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w PLN.

Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach oparte na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomniejszona o stałą marżę banku. Prowadzenie oprocentowanego pomocniczego rachunku bankowego do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów o nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014.

4.         Możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach.

5.         Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku.

6.         Realizacja przelewów w formie elektronicznej do innych banków.

7.         W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego.

8.         Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej: instalacja oprogramowania niezbędnego do obsługi systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych, oraz świadczenie serwisu oprogramowania.

9.         Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych.

10.       Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych opłat należnych Gminie Jabłonka od mieszkańców Gminy Jabłonka bez opłat.

11.       Generowanie wyciągów bankowych.

12.       Wydawanie blankietów czeków.

13.       Wydawanie opinii, zaświadczeń oraz wszelkich dokumentów związanych z obsługą prowadzonych rachunków na wniosek Zamawiającego.

14.       Zapewnienie jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych.

15.       Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Gminą Jabłonka na wykonanie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy w zakresie dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem podległych jednostek budżetowych.

16.       Opłaty z tytułu obsługi bankowej należy regulować ostatniego dnia miesiąca poprzez obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.

17.       Gmina zastrzega sobie prawo nie ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków bankowych na potrzeby realizacji zadań finansowanych z udziałem krajowych jak i zagranicznych środków pieniężnych.

18.       Wykonawca zabezpieczy obsługę bankową na terenie miejscowości Jabłonka w celu prowadzenia kasowej obsługi Gminy.

19.       Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem, wyszczególnione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy.

20.       Wyłącznie do wyliczenia ceny-kosztów obsługi bankowej należy przyjąć:

1          Cena miesięczna za prowadzenie rachunku podstawowego [zł/miesięcznie]          24 miesiące (okres obowiązywania umowy)

1 rachunek podstawowy

2          Cena miesięczna za prowadzenie oprocentowanego rachunku pomocniczego do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów

[zł/ miesięcznie]         24 miesiące (okres obowiązywania umowy)

2a        Oprocentowanie środków na rachunku bankowym pomocniczym do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów [%]    

3          Cena miesięczna za prowadzenie rachunku pomocniczego [zł/miesięcznie]            24 miesiące (okres obowiązywania umowy)

Około 46 rachunków pomocniczych oraz dwóch rachunków pomocniczych dotyczących

płatności masowych o nazwie „dochody z tyt. opłat za odpady komunalne" oraz „dochody z tytułu opłat za ścieki” wraz z uruchomienie usługi płatności masowych dla tych rachunków

4          Cena miesięczna za prowadzenie rachunku rozliczeniowego bieżącego i pomocniczego w złotych i walutach wymienialnych

[zł/miesięcznie]           24 miesiące (okres obowiązywania umowy)

5          Cena jednego przelewu wewnętrznego [zł/szt.]        Ilość szacunkowa (rocznie) 1300

6          Cena jednego przelewu zewnętrznego [zł/szt.]         Ilość szacunkowa (rocznie)

ok. 57 000

7          Wysokość prowizji od wpłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%]     Wartość szacunkowa wpłat (rocznie) 4 850 000,00 zł

8          Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%]   Wartość szacunkowa wypłat (rocznie) 600 000,00 zł

9          Cena za korzystnie z systemu „Home Banking” lub innego tożsamego systemu w jednej jednostce [zł/miesięcznie]           24 miesiące (okres obowiązywania umowy)

Informacje dodatkowe służące przygotowaniu oferty:

a) ilość rachunków bankowych: - podstawowych - 1 szt. pomocniczych - około 44 szt. oraz jeden rachunek rozliczeniowy bieżący w złotych i w walutach wymienialnych

b) ilość podległych jednostek organizacyjnych - 19

c) ilość przelewów (średnio w roku) – ok. 57.000 szt.

d) szacowana wielkość środków podlegających obsłudze wynosi (rocznie) – około 75 000.000,00 zł.

e) ilości rachunków wskazane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

66.11.00.00-4 Usługi bankowe

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie/tak1

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31-12-2019 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:

- zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.

- jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

  • III.2.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

  • III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie

……………..……………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że       osoby, które będą       uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:

ð        aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð        aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð        aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

ð   nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

ð   nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INNE DOKUMENTY

  1. Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ).
  2. Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

  1. Niniejsze postępowanie prowadzonej jest w trybie niniejszego regulaminu, mającego na celu w sposób jawny, rzetelny i konkurencyjny wyłonić najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w wyniku przetargu, w którym startują potencjalni Wykonawcy (Oferenci).
  2. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu pisemnego, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, w szczególności art. 701-705 (tekst jedn. Dz. U. z 2014 roku, Nr 0, poz. 121 ze zm.).
  3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników przetargu – Wykonawców.
  4. Ogłoszenie oraz SIWZ mogą być zmienione lub odwołane na podstawie decyzji Zamawiającego w każdym czasie przekazanej Wykonawcom poprzez odpowiednią       informację zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego.
  5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

C:\Users\UG\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.pngNajniższa cena                                                                                                

Kryteria

1. CENA

Znaczenie

100%

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206.

IV.3.2) Termin składania ofert: 08-11-2017 godzina 12:00,

miejsce: ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 1 (sekretariat)

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08-11-2017 o godz. 12:05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110.

IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). oraz

IV.3.4) Informacje dodatkowe


[1] Niepotrzebne skreślić

 

POBIERZ SIWZ