OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM
Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp
Ogłoszenie o przetargu
na podstawie art. 70 1−70 5 kodeksu cywilnego
o wartości poniżej 30 000 euro
Znak sprawy RIOŚ.271.36.3.2017 Jabłonka, dnia 31-10-2017 roku
„Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych”
(nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi/dostawy/roboty budowlane[1]
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych”
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi/dostawy/roboty budowalne1
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01-01-2018 do 31-12-2019 roku
2. Wykaz jednostek organizacyjnych objętych przetargiem:
Urząd Gminy Jabłonka,
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jabłonce,
Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce,
Centrum Usług Wspólnych w Jabłonce,
Szkoła Podstawowa w Chyżnem,
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Jabłonce,
Szkoła Podstawowa w Orawce,
Szkoła Podstawowa w Jabłonce – Bory,
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Podwilku,
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Podwilku
Szkoła Podstawowa Nr 1 w Lipnicy Małej,
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Lipnicy Małej,
Szkoła Podstawowa Nr 3 w Lipnicy Małej,
Szkoła Podstawowa w Zubrzycy Dolnej,
Szkoła Podstawowa nr 1 w Zubrzycy Górnej,
Szkoła Podstawowa Nr 2 w Zubrzycy Górnej,
Szkoła Podstawowa nr 3 w Zubrzycy Górnej,
Gminne Przedszkole Samorządowe w Jabłonce,
Orawska Samorządowa Szkoła Muzyczna w Jabłonce
3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych w PLN.
Oprocentowanie środków pieniężnych gromadzonych na rachunkach oparte na stawce WIBID 1M wyliczanej jako średnia z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy, pomniejszona o stałą marżę banku. Prowadzenie oprocentowanego pomocniczego rachunku bankowego do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów o nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014.
4. Możliwość lokowania wolnych środków w innych bankach.
5. Realizacja przelewów w formie elektronicznej na rachunki w ramach banku.
6. Realizacja przelewów w formie elektronicznej do innych banków.
7. W przypadku awarii systemu bankowości elektronicznej realizacja przelewów w formie dokumentu papierowego.
8. Zapewnienie usługi bankowości elektronicznej: instalacja oprogramowania niezbędnego do obsługi systemu bankowości elektronicznej we wszystkich jednostkach, przeszkolenie personelu w zakresie obsługi systemu, przekazywanie i instalacja wersji aktualizacyjnych, oraz świadczenie serwisu oprogramowania.
9. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych.
10. Przyjmowanie wpłat z tytułu podatków, opłat lokalnych i innych opłat należnych Gminie Jabłonka od mieszkańców Gminy Jabłonka bez opłat.
11. Generowanie wyciągów bankowych.
12. Wydawanie blankietów czeków.
13. Wydawanie opinii, zaświadczeń oraz wszelkich dokumentów związanych z obsługą prowadzonych rachunków na wniosek Zamawiającego.
14. Zapewnienie jednakowych warunków prowadzenia rachunków bankowych dla wszystkich jednostek organizacyjnych.
15. Z uwagi na przedmiot zamówienia zawarta zostanie umowa ogólna z Gminą Jabłonka na wykonanie usługi obsługi bankowej budżetu Gminy w zakresie dotyczącym świadczenia usług bankowych dla Gminy jako jednostki samorządu terytorialnego z uwzględnieniem podległych jednostek budżetowych.
16. Opłaty z tytułu obsługi bankowej należy regulować ostatniego dnia miesiąca poprzez obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.
17. Gmina zastrzega sobie prawo nie ponoszenia dodatkowych kosztów z tytułu otwarcia, prowadzenia i likwidacji rachunków bankowych na potrzeby realizacji zadań finansowanych z udziałem krajowych jak i zagranicznych środków pieniężnych.
18. Wykonawca zabezpieczy obsługę bankową na terenie miejscowości Jabłonka w celu prowadzenia kasowej obsługi Gminy.
19. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje Zamawiającego podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania rachunkiem, wyszczególnione w karcie wzorów podpisów, stanowiącej załącznik do umowy.
20. Wyłącznie do wyliczenia ceny-kosztów obsługi bankowej należy przyjąć:
1 Cena miesięczna za prowadzenie rachunku podstawowego [zł/miesięcznie] 24 miesiące (okres obowiązywania umowy)
1 rachunek podstawowy
2 Cena miesięczna za prowadzenie oprocentowanego rachunku pomocniczego do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów
[zł/ miesięcznie] 24 miesiące (okres obowiązywania umowy)
2a Oprocentowanie środków na rachunku bankowym pomocniczym do obsługi wadiów i zabezpieczeń należytego wykonania umów [%]
3 Cena miesięczna za prowadzenie rachunku pomocniczego [zł/miesięcznie] 24 miesiące (okres obowiązywania umowy)
Około 46 rachunków pomocniczych oraz dwóch rachunków pomocniczych dotyczących
płatności masowych o nazwie „dochody z tyt. opłat za odpady komunalne" oraz „dochody z tytułu opłat za ścieki” wraz z uruchomienie usługi płatności masowych dla tych rachunków
4 Cena miesięczna za prowadzenie rachunku rozliczeniowego bieżącego i pomocniczego w złotych i walutach wymienialnych
[zł/miesięcznie] 24 miesiące (okres obowiązywania umowy)
5 Cena jednego przelewu wewnętrznego [zł/szt.] Ilość szacunkowa (rocznie) 1300
6 Cena jednego przelewu zewnętrznego [zł/szt.] Ilość szacunkowa (rocznie)
ok. 57 000
7 Wysokość prowizji od wpłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%] Wartość szacunkowa wpłat (rocznie) 4 850 000,00 zł
8 Wysokość prowizji od wypłat gotówkowych na rzecz posiadacza rachunku [%] Wartość szacunkowa wypłat (rocznie) 600 000,00 zł
9 Cena za korzystnie z systemu „Home Banking” lub innego tożsamego systemu w jednej jednostce [zł/miesięcznie] 24 miesiące (okres obowiązywania umowy)
Informacje dodatkowe służące przygotowaniu oferty:
a) ilość rachunków bankowych: - podstawowych - 1 szt. pomocniczych - około 44 szt. oraz jeden rachunek rozliczeniowy bieżący w złotych i w walutach wymienialnych
b) ilość podległych jednostek organizacyjnych - 19
c) ilość przelewów (średnio w roku) – ok. 57.000 szt.
d) szacowana wielkość środków podlegających obsłudze wynosi (rocznie) – około 75 000.000,00 zł.
e) ilości rachunków wskazane powyżej są szacunkowe i mogą ulec zmianie
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.11.00.00-4 Usługi bankowe
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie/tak1
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: 31-12-2019 roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
- zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz. U. z 2015 r., poz. 128 z późniejszymi zmianami), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe.
- jest wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego (jeżeli przepisy wymagają wpisu do Rejestru) lub innego rejestru zawodowego lub handlowego, prowadzonego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- III.2.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
- III.2.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
- III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
- III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
……………..……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:
ð aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
ð aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
ð aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
ð nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
ð nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INNE DOKUMENTY
- Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ).
- Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
- Niniejsze postępowanie prowadzonej jest w trybie niniejszego regulaminu, mającego na celu w sposób jawny, rzetelny i konkurencyjny wyłonić najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w wyniku przetargu, w którym startują potencjalni Wykonawcy (Oferenci).
- Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu pisemnego, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, w szczególności art. 701-705 (tekst jedn. Dz. U. z 2014 roku, Nr 0, poz. 121 ze zm.).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników przetargu – Wykonawców.
- Ogłoszenie oraz SIWZ mogą być zmienione lub odwołane na podstawie decyzji Zamawiającego w każdym czasie przekazanej Wykonawcom poprzez odpowiednią informację zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego.
- W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SIWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena
|
|
Kryteria 1. CENA |
Znaczenie 100% |
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206.
IV.3.2) Termin składania ofert: 08-11-2017 godzina 12:00,
miejsce: ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 1 (sekretariat)
Otwarcie ofert nastąpi dnia 08-11-2017 o godz. 12:05, w siedzibie Zamawiającego pok. nr 110.
IV.3.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). oraz
IV.3.4) Informacje dodatkowe
[1] Niepotrzebne skreślić