sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

Zapytanie ofertowE nr ZUK.271.ZO.6.2017 „dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce” w trybie zapytania ofertowego.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZUK.271.ZO.6.2017

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO „dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce”w trybie zapytania ofertowego.

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA- PONIŻEJ 30 000 EURO NETTO 

 

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Nazwa Zamawiającego:       Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce

REGON:                               492812099

NIP:                                       735-28-56-459

Miejscowość                          Jabłonka

Adres:                                    ul. 3-go Maja 1 pok. nr 107

Tel.                                         018 26 111 37

Fax.                                        018 26 524 68

Strona internetowa:             www.jablonka.pl

e-mail                                     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:         w poniedziałki od 8.00 do 16.00,

od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30

 

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

 

Zakład Usług Komunalnych

Ul. 3 Maja 1, pok. 107

34-480 Jabłonka

znak postępowania: ZUK.271.ZO.6.2017

 

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.

      Zgodnie z art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych     ( tj. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

      Postępowanie przeprowadza się zgodnie z Procedurą Kierownika Zakładu Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce z dnia 2 stycznia 2015 roku w sprawie: zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty netto wyrażonej w złotych stanowiącej równowartość 30 000 euro, oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.  

 

 

III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA:

 

1.      Strona internetowa Gminy Jabłonka:

www.jablonka.pl/Zamówienia Publiczne/Postępowanie do 30 000 euro.

2.  Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Jabłonka.

 

 

IV. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

1.      Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Zubrzycy Dolnej i Jabłonce pod następującymi adresami:

- Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna- DOM NAUCZYCIELA

- ul Plac Dworcowy 2, 34-480 Jabłonka-  BUDYNEK DWORCOWY W JABŁONCE;

- ul. P. Jabłońskiego 9, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK GMINNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W JABŁONCE.  

 

2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od dnia   2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018r.

                  

3.        Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy wynosi 31 000 litrów. Wskazana ilośc oleju opałowego jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację zamówienia w wielkości maksymalnej podanej przez zamawiającego.

4.        Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiającego ilości oleju opałowego pomnożonej przez cenę jednostkową brutto. Wykonawca będzie wystawiać faktury za dokonane zakupy oleju opałowego z terminem płatności 14 dni.

5.        Olej powinien być dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób rozładunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilości rzeczywiście zatankowanego oleju, obserwowalnych bez uwzględnienia jego temperatury (odbiór ilościowy będzie dokonywany wg wskazań legalizowanych urządzeń pomiarowych, w które wyposażone są cysterny). 

6.        Wymagane parametry techniczne oleju opałowego:

Lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizyko-chemicznymi:

Ø  gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż                                        0,860 g/ml

Ø  temperatura zapłonu, nie niższa niż                                                       56 o C

Ø  lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż               6,00 mm2/s

Ø  skład frakcyjny:

-          do 250oC destyluje nie więcej niż                                              65%/V/V

-          do 350oC destyluje nie mniej niż                                                85%/V/V

Ø  zawartość siarki nie więcej niż                                                               0,10%/m/m

Ø  pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości

           destylacyjnej, nie większa niż                                                                 0,3%/m/m

Ø  pozostałość po spopieleniu nie większa niż                                           0,01%/m/m

Ø  zawartość wody nie większa niż                                                            200 mg/kg

Ø  zawartość stałych ciał obcych nie większa niż                                       24 mg/kg

Ø  wartość opałowa nie niższa niż                                                              42,6 MJ/kg

Ø  temperatura płynięcia nie wyższa niż                                                     -20oC

 

7.        Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne fub faksem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć olej opałowy do zbiorników znajdujących się pod adresami wymienionymi w punkcie 1.  

8.        Zamawiający informuje, że posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemnościach:

- dwa zbiorniki po 1500 litrów każdy- pod adresem Zubrzyca Dolna 257

-  cztery zbiorniki po 750 litrów każdy- pod aderesm Plac Dworcowy 2.

- dziesięć  zbiorników po 1000 litrów każdy- pod adresem ul. P. Jabłońskiego 9.

9.        Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.

10.    W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

11.    Dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz być zgodne z odpowiednimi normani.

12.              Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień

            09.13.51.00-5 Olej opałowy

 

 

 

V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Umowa na dostawę oleju opałowego zostanie zawarta na czas określony i obowiązywać będzie od dnia 2 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku.

 

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Złożona oferta powinna zawierać wszystkie załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, które powinny być wypełnione i podpisane, jak również projekt umowy parafowany na każdej stronie. 

Wartość oferty z podaniem ceny jednostkowej netto, oraz brutto wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert:

 

1. Ofertę należy złożyć Zamawiającemu, w siedzibie Zamawiającego tj. Zakład Usług Komunalnych, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pokój nr 107, w terminie do dnia 13 grudnia 2017 roku, godz. 12.00

             Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina), oraz otrzyma kolejny numer.

2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

 

 

3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Zakład Usług Komunalnych,         ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 110 (sala obrad UG) dnia 13-12-2017 roku, godz. 12.10

4.                  Wykonawcy mogą być obecni przy otwieraniu ofert.

            W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy                                o wypełnienie wszystkich załączników do niniejszego zapytania ofertowego, oraz załączenie  wymaganych dokumentów o których mowa w rozdziale X i przesłania/dostarczenia  ich na adres Zamawiającego w formie pisemnej.

 

VIII. Opis sposobu przygotowania ofert:

 

1. Opakowanie i adresowanie oferty.

1) Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w Jabłonce, przy ul. 3 Maja 1  pok.107, w terminie do dnia 13.12.2017 roku, do godziny 12:00. Godziny pracy: w poniedziałki od 8:00 do 16:00 oraz od wtorku do piątku od 7:30 do 15:30.

2) Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres Zakład usług Komunalnych, ul. 3 Maja 1, pokój 107, 34-480 Jabłonka.

3) W Przypadku złożenia oferty osobiście Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na swój wniosek potwierdzenie złożenia oferty z datą i godziną przyjęcia.

 

Koperta winna być opatrzona, opisana  następującymi danymi:

Nadawca:Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).Adresat:                                                     ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH UL.3 MAJA 1 pok. 107 34-480 JABŁONKAOFERTA NA „DOSTAWĘ LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W JABŁONCE”NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT13-12-2017r godz. 12.10

 

Koperta wewnętrzna winna być opatrzona następującymi danymi:

Nadawca:Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).Adresat:                                                     ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH UL.3 MAJA 1 pok. 107 34-480 JABŁONKAOFERTA NA „DOSTAWĘ LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO DLA POTRZEB ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W JABŁONCE”NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT13-12-2017r godz. 12.10

2. Podpisy.

Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:

1)      osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców             w obrocie prawnym lub Pełnomocnika,

2)      w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.

 

3.      Forma dokumentów i oświadczeń.

1)      Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika,

2)      W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

 

4.      Informacje pozostałe:

1)      Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,

2)      Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,

3)      Oferta musi być sporządzona:

a)      w języku polskim,

b)     w formie pisemnej,

5.      Zaleca się, aby:

1)      ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,

2)      każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,

3)      kartki oferty były spięte .

4)      Zmiana / wycofanie oferty:

a)                 Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,

b)                 o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

c)                  do pisma o wycofaniu oferty musi być załączony dokument, z którego wynika prawo osoby podpisującej informację do reprezentowania Wykonawcy.

6.      Zwrot oferty

Ofertę złożoną po terminie składania ofert Zamawiający zwraca niezwłocznie.

 

IX. Ocena ofert:

Otwarcia ofert dokona komisja w dniu 13.12.2017r. o godz. 12:10 w siedzibie zamawiającego pokój 110- sala obrad.

Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie następujących kryteriów:

Kc- 100%

Kryterium ceny dotyczy ceny brutto (wartości dostawy brutto) określonej w  kolumnie nr 7, tabeli formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, wyrażonej w złotych polskich.

Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

 

-        oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)

-        ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:

 

Kc=(Cn/Cb)x 100

 

Gdzie:

Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cb – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

Maksymalna łączna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi- 100pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

 

 

X WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 

Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi.

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

 

4. Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zadania. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

 

 

XI. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

 

1.      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa             w punkcie IX  należy przedłożyć:

 

a) wypełnione i podpisane załączniki dołączone do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki od nr 1 do nr 4, a także podpisany projekt umowy- załącznik nr 5);

b) kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi;

c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

d)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.

 

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 

Szczegółowych informacji związanych z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego:

Mirosław Karkos- Podinspektor w  Zakładzie Usług Komunalnych, pok.  nr  107,                  w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611137.

       Realizacja oferty nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta pisemnie, przesyłając stosowną informację na wskazany w ofercie adres.

 

Załączniki do zapytania ofertowego nr ZUK.271.ZO.6.2017

 

Załącznik Nr 1 -  Formularz oferty

Załącznik Nr 2  - Formularz cenowy

Załącznik Nr 3 -  Informacje ogólne o wykonawcy

Załącznik Nr 4-  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 5-  Projekt umowy

 

Jabłonka, dnia 7 grudnia 2017 roku.