sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

Zapytanie ofertowe na Lokatę bankową typu overnight lub inna oprocentowana do kwoty 1 500 000,00 zł /słownie jeden milion pięćset tysięcy/ na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r., środków pochodzących z pożyczki z Narodowego Funduszu Ochrony Śro

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 55 000 PLN

 

 

  1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Jabłonka

ul. 3-go Maja 1

34-480 JABŁONKA

tel. (018) 26 111 46, fax 018 26 111 48

Inwestorem jest Gmina Jabłonka.

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.

Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień Publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 55 000 PLN nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

 

  1. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Lokata bankowa typu overnight lub inna oprocentowana do kwoty 1 500 000,00 zł /słownie jeden milion pięćset tysięcy/ na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r., środków pochodzących z pożyczki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanego dalej „Narodowym Funduszem”,

Po otrzymaniu środków pożyczki z Narodowego Funduszu na podstawie umowy lokaty Posiadacz Rachunku będzie wpłacał wolne środki do wysokości: 1 500 000,00 PLN, na właściwy rachunek lokaty lub inny rachunek oprocentowany Gminy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego terminu lokowania środków oraz prawo swobodnego wyboru dowolnej wysokości środków i terminu zaciągania/dysponowania środkami z rachunku.

W trakcie realizacji zamówienia dostępność do środków będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający nie dopuszcza naliczenia i pobierania dodatkowych kosztów za otwarcie i prowadzenie lokaty.

  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 31.12.2018r.

 

  1. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 03.10.2018r.              

 

  1. W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy                               o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego)                               i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy również o przesłanie formularza oferty faxem na numer: 018 26 524 68 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. Oferta powinna zawierać:
    1. Formularz Oferty wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 (oryginał) - ma być:

        opatrzony pieczątką firmową,

        posiadać datę sporządzenia,

        zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP, numer telefonu,

        podpisana czytelnie przez wykonawcę

        cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia

3. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych

4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia w przypadku jeśli oferowana cena przekroczy wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny na podstawie Zarządzenia nr OA.0050.13.201 Wójta Gminy Jabłonka z dnia 31 marca 2015 roku Regulamin udzielania zamówień publicznych

6. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami/wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: mgr Danuta Sarniak, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w godz. pracy Urzędu Gminy,   tel. 182611138.

7. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia (cena jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert).

 

  1. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 

Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Z – ca Wójta
inż. Bolesław Wójcik, pok. nr 4, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 26 111 24,
fax. 018 26 524 68.

 

01.10.2018                                                                             Zastępca Wójta Gminy Jabłonka

inż. Bolesław Wójcik

                                                              

                                                                                          

 

 

Załącznik nr 1

FORMULARZ OFERTOWY

Nawiązując do zapytania ofertowego skierowanego do nas przez Wójta Gminy Jabłonka oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę:

Oferta na lokatę bankowa typu overnight lub inną oprocentowaną do kwoty 1 500 000,00 zł.

  • Oprocentowanie lokaty w stosunku rocznym -       ………………..%
  • Prowizja za przelew środków z lokaty ……………… zł

 

  1. Deklaracja Wykonawcy. Niniejszym oświadczam, że:
    1. 1.Zapoznaliśmy się w sposób wystarczający i konieczny ze szczegółowymi warunkami zawartymi w zapytaniu.
    2. 2.Posiadam uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
    3. 3.Posiadam wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia
    4. 4.Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
    5. 5.Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia.
    6. 6.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym, przyjmujemy określone w nim warunki i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
    7. 7.Wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
    8. 8.Termin końcowy realizacji zamówienia: 31.12.2018 roku.
    9. 9.Numer mojego konta bankowego:..................................................................................
    10. 10.Oświadczam, że jesteśmy*/nie jesteśmy* płatnikiem podatku VAT od towarów i usług.

Miejscowość, dn.……….

                                                                                                                           ................................................

podpis i pieczątka                                                                                            upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy