ZAPYTANIE OFERTOWE
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 55 000 PLN
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Jabłonka
ul. 3-go Maja 1
34-480 JABŁONKA
tel. (018) 26 111 46, fax 018 26 111 48
Inwestorem jest Gmina Jabłonka.
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień Publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 55 000 PLN nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
- ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia: Lokata bankowa typu overnight lub inna oprocentowana do kwoty 1 500 000,00 zł /słownie jeden milion pięćset tysięcy/ na okres od dnia podpisania umowy do 31.12.2018r., środków pochodzących z pożyczki z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zwanego dalej „Narodowym Funduszem”,
Po otrzymaniu środków pożyczki z Narodowego Funduszu na podstawie umowy lokaty Posiadacz Rachunku będzie wpłacał wolne środki do wysokości: 1 500 000,00 PLN, na właściwy rachunek lokaty lub inny rachunek oprocentowany Gminy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego terminu lokowania środków oraz prawo swobodnego wyboru dowolnej wysokości środków i terminu zaciągania/dysponowania środkami z rachunku.
W trakcie realizacji zamówienia dostępność do środków będzie zależała od określonych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający nie dopuszcza naliczenia i pobierania dodatkowych kosztów za otwarcie i prowadzenie lokaty.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 31.12.2018r.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do dnia 03.10.2018r.
- W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy również o przesłanie formularza oferty faxem na numer: 018 26 524 68 lub drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub zTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Oferta powinna zawierać:
- Formularz Oferty wg załączonego wzoru – Załącznik nr 1 (oryginał) - ma być:
– opatrzony pieczątką firmową,
– posiadać datę sporządzenia,
– zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer NIP, numer telefonu,
– podpisana czytelnie przez wykonawcę
– cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki do wykonania zamówienia
3. Oferta powinna zawierać pełnomocnictwo – jeżeli umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zamówienia w przypadku jeśli oferowana cena przekroczy wysokość środków przeznaczonych przez Zamawiającego na realizację zamówienia
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny na podstawie Zarządzenia nr OA.0050.13.201 Wójta Gminy Jabłonka z dnia 31 marca 2015 roku Regulamin udzielania zamówień publicznych
6. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami/wykonawcami oraz wszelkich wyjaśnień udziela: mgr Danuta Sarniak, email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611138.
7. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia (cena jest jedynym kryterium oceny złożonych ofert).
- INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Z – ca Wójta
inż. Bolesław Wójcik, pok. nr 4, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 26 111 24,
fax. 018 26 524 68.
01.10.2018 Zastępca Wójta Gminy Jabłonka
inż. Bolesław Wójcik
Załącznik nr 1
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do zapytania ofertowego skierowanego do nas przez Wójta Gminy Jabłonka oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia za następującą cenę:
Oferta na lokatę bankowa typu overnight lub inną oprocentowaną do kwoty 1 500 000,00 zł.
- Oprocentowanie lokaty w stosunku rocznym - ………………..%
- Prowizja za przelew środków z lokaty ……………… zł
- Deklaracja Wykonawcy. Niniejszym oświadczam, że:
- 1.Zapoznaliśmy się w sposób wystarczający i konieczny ze szczegółowymi warunkami zawartymi w zapytaniu.
- 2.Posiadam uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
- 3.Posiadam wiedzę i doświadczenie umożliwiające realizację przedmiotu zamówienia
- 4.Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- 5.Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizacje zamówienia.
- 6.Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zapytaniem ofertowym, przyjmujemy określone w nim warunki i nie wnosimy do nich zastrzeżeń.
- 7.Wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
- 8.Termin końcowy realizacji zamówienia: 31.12.2018 roku.
- 9.Numer mojego konta bankowego:..................................................................................
- 10.Oświadczam, że jesteśmy*/nie jesteśmy* płatnikiem podatku VAT od towarów i usług.
Miejscowość, dn.……….
................................................
podpis i pieczątka upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy