sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

Ogłoszenie Wójta Gminy Jabłonka o przystąpieniu do sporządzania zmian ustaleń tekstowych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Jabłonka w jej granicach administracyjnych

OGŁOSZENIE

WÓJTA GMINY JABŁONKA

o przystąpieniu  do sporządzania zmian ustaleń tekstowych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Jabłonka w jej granicach administracyjnych

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 pkt 1 i art. 54 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112) zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Jabłonka Uchwały Nr II/13/2024 z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian ustaleń tekstowych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Jabłonka w jej granicach administracyjnych zmienionej Uchwałą Nr III/17/2024 Rady Gminy Jabłonka z dnia 18 czerwca 2024 r. w sprawie zmiany uchwały Nr II/13/2024 Rady Gminy Jabłonka z dnia 22 maja 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmian ustaleń tekstowych miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru Gminy Jabłonka w jej granicach administracyjnych.

Zmiany planu obejmować będą wyłącznie zmiany ustaleń tekstowych obowiązującego miejscowego planu.

Z uchwałami w sprawie zmian ustaleń tekstowych planu można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Jabłonka lub na stronie BIP: https://bip.malopolska.pl/ugjablonka,m,435418,kadencja-2024-2029.html

Zgodnie z art. 17 pkt 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz art. 54 ust. 3 ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, każdy ma prawo złożenia wniosku do projektu zmian planu miejscowego.

Wnioski należy składać na obowiązującym FORMULARZU w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.09.2024 r.

FORMULARZ składa się w formie papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej oraz za pośrednictwem platformy usług administracji publicznej ePUAP. Formularz jest zamieszczony na stronie internetowej Gminy Jabłonka: https://jablonka.pl w zakładce „Jak załatwić sprawę” oraz udostępniony w Urzędzie Gminy Jabłonka na dzienniku podawczym (adres: ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka).

W przypadku poczty elektronicznej – maile należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Forma papierowa obejmuje:

- złożenie formularza w Urzędzie Gminy Jabłonka (dziennik podawczy),

- wysłanie formularza drogą pocztową na adres: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka.

UWAGA: Pisma niespełniające powyżej wskazanych warunków pozostawi się bez rozpoznania.

W przypadku składania wniosku za pomocą poczty elektronicznej oraz z wykorzystaniem platformy ePUAP konieczne jest podpięcie wypełnionego FORMULARZA jako załącznik stanowiący wniosek do projektu zmian planu.

 

 

Wójt Gminy Jabłonka

 

Informuję, że:

1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 18 26 111 45,

2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu opracowania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

3. Dane osobowe są udostępniane następującym kategoriom odbiorców:

- podmiotom upoważnionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,

- podmiotom serwisującym nasze systemy informatyczne,

- podmiotom świadczącym nam usługi prawne, audytowe, doradcze, projektowe.

4. Dane osobowe będą przechowywane wieczyście.

5. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą o którym mowa w art. 15 ust. 1 lit. g) RODO – przysługuje, jeżeli nie wpływa na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano.

6. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rozpatrzenia złożonego wniosku. Niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych uniemożliwi rozpoznanie wniosku.

7. Administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegają profilowaniu.

 

Wykaz wniosków wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem zostanie sporządzony przed rozpoczęciem konsultacji społecznych.