sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

ZUK.271.ZO.3.2018 zapytanie ofertowe „na wykonanie wymiany drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych w Domu Nauczyciela w Jabłonce prowadzonego w trybie zapytania ofertowego”

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZUK.271.ZO.3.2018

 

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO „na wykonanie wymiany drzwi wejściowych do lokali mieszkalnych w Domu Nauczyciela w Jabłonce prowadzonego w trybie zapytania ofertowego”.

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA- PONIŻEJ 30 000 EURO NETTO

 

 

  1. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

 

Nazwa Zamawiającego:       Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce

REGON:                               492812099

NIP:                                       735-28-56-459

Miejscowość                          Jabłonka

Adres:                                               ul. 3-go Maja 1 pok. nr 107

Tel.                                         018 26 111 37

Fax.                                        018 26 524 68

Strona internetowa:             www.jablonka.pl

e-mail                                     Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny urzędowania:        w poniedziałki od 8.00 do 16.00,

od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30

 

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

 

Zakład Usług Komunalnych

Ul. 3 Maja 1, pok. 107

34-480 Jabłonka

znak postępowania: ZUK.271.ZO.3.2018

 

 

  1. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.

      Zgodnie z art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych     ( tj. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.

      Postępowanie przeprowadza się zgodnie z Procedurą Kierownika Zakładu Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce z dnia 2 stycznia 2015 roku w sprawie: zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty netto wyrażonej w złotych stanowiącej równowartość 30 000 euro, oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.  

 

 

III.             MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA:

 

  1. Strona internetowa Gminy Jabłonka:

www.jablonka.pl/Zamówienia Publiczne/Postępowanie do 30 000 euro.

2.  Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Jabłonka.

 

 

IV.             ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany 7 kompletów drzwi wejściowych zewnętrznych wewnątrzklatkowych do mieszkań wraz z ościeżnicą w budynku Domu Nauczyciela w Jabłonce zlokalizowanym przy ul. Piusa Jabłońskiego 2,                                    34- 480 Jabłonka. 

Zakres prac obejmuje: demontaż istniejących drzwi i przygotowanie otworu do montażu, montaż nowych drzwi wraz z niezbędną obróbką wokół drzwi i pomalowaniem odtworzonych elementów ściany.

 

Wymagania które muszą spełniać zamawiane drzwi: drzwi jednoskrzydłowe, z jednym zamkiem regulującym w trzech miejscach ,  typowe przeznaczone przez producenta jako drzwi wejściowe wewnątrzklatkowe do mieszkań.  Ilość zamawianych drzwi: 7 sztuk wraz z futryną, ościeżnicami i klamkami . Aktualny wymiar otworów: szerokość   88 cm, wysokość 198cm. Zamawiający zaleca przed ewentualną realizacją zamówienia o dokonanie wizji lokalnej w celu dokładnego pomiaru istniejących drzwi  i oceny możliwości montażu nowych.

Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić kolor oferowanych drzwi i klamek z Zamawiającym. Preferowany kolor drzwi: brązowy „złoty dąb”. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego                 i podpisania bez uwag protokołu końcowego. Zamawiający może unieważnić zapytanie ofertowe w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę,                    którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

 

 

V.                TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

 

Termin przedmiotu zamówienia: 31 sierpień 2018 roku

 

 

VI.      ZASTRZEŻENIA:

1.         Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany rozpoczęcia realizacji zamówienia jeżeli wystąpią przyczyny od niego niezależne nie znane w chwili publikowania zapytania ofertowego.

2.         Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wyłonienia żadnego z oferentów bez podania uzasadnienia.

3.         Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji       w przypadku wpływu identycznych ofert.  

 

VII.          OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:

Złożona oferta powinna zawierać wszystkie załączniki od 1- 4 do niniejszego zapytania ofertowego, które powinny być wypełnione i podpisane, jak również projekt umowy parafowany na każdej stronie.   :

  1. Wartość oferty z podaniem ceny jednostkowej netto, oraz brutto wyrażoną w PLN             z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

VIII.       Miejsce oraz termin składania ofert:

  1. 1.      Oferta powinna być przesłana w dogodnej dla Państwa formie tj. :

1.1.  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

1.2.  pocztą tradycyjną, kurierem, lub też dostarczona osobiście na adres:

                             Zakład Usług Komunalnych

                             34-480 Jabłonka

                             Ul. 3-Maja 1, pokój 107

do dnia 1.08.2018r. do godziny 14:00.

2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.

3. Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina), oraz otrzyma kolejny numer.

4. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.

5. Oferta złożona po terminie będzie odesłana Wykonawcy niezwłocznie.

6. W przypadku złożenia oferty osobiście Wykonawca otrzyma od Zamawiającego na swój wniosek potwierdzenie złożenia oferty z datą i godziną przyjęcia.

7. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 

 

9. OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

 

Szanowni Państwo, 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) i z tego powodu, zgodnie z art. 13 ust.1 i ust.2 chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych osobowych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce  z siedzibą            w Jabłonce, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka,

 

2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce                          : tel. 18-26-111-37, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

3. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust 1 lit. b ponieważ jest to niezbędne                   do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy.
4. Państwa dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców,                          w uzasadnionych przypadkach i na podstawie odpowiednich przepisów prawa, umów powierzenia                   lub stosownych upoważnień.
5. Okres, przez który dane osobowe będą przechowywane wynika z przepisów o archiwizacji oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt.
6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych.
7. Przysługuje Państwu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne jednak niezbędne do wyłonienia najlepszej oferty i późniejszego podpisania umowy.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
10. Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

 

 

IX.             Opis sposobu przygotowania ofert:

 

1. W przypadku dostarczenia Zamawiającemu oferty w inny sposób niż poprzez pocztę elektroniczną ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem wykonawcy, zaadresowane na adres Zakład usług Komunalnych, ul. 3 Maja 1, pokój 107, 34-480 Jabłonka.

 

 

 

 

Koperta winna być opatrzona, opisana  następującymi danymi:

Nadawca:

Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć).

Adresat:                                                    

ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH

UL.3 MAJA 1 pok. 107

34-480 JABŁONKA

OFERTA NA „WYKONANIE WYMIANY DRZWI WEJŚCIOWYCH DO LOKALI MIESZKALNYCH W DOMU NAUCZYCIELA W JABŁONCE”

NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT

1-08-2018r godz. 14.10

 

X.                Ocena ofert:

Otwarcia ofert dokona komisja w dniu 1.08.2018r. o godz. 14:10 w siedzibie zamawiającego pokój 110- sala obrad.

Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie następujących kryteriów:

Kc- 100%

Kryterium ceny dotyczy ceny ofertowej brutto wyrażonej w złotych polskich określonej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 niniejszego zapytania ofertowego.

Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

 

-        oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)

-        ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:

 

Kc=(Cn/Cb)x 100

 

Gdzie:

Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu

Cb – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna łączna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi- 100pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

  1. XI.              WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

 

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek. 

2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

4. Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zadania. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

 

 

XII. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

 

  1. 1.      W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa             w punkcie XI  należy przedłożyć:

 

a) wypełnione i podpisane załączniki dołączone do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki od nr 1 do nr 4, a także zaparafowany projekt umowy- załącznik nr 5);

b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji                  o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

c)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.

 

XIII.       INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

 

Szczegółowych informacji związanych z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego:

Mirosław Karkos- Podinspektor w  Zakładzie Usług Komunalnych, pok.  nr  107,                  w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611137.

       Realizacja oferty nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta pisemnie, przesyłając stosowną informację na wskazany w ofercie adres.

 

 

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego nr ZUK.271.ZO.3.2018

 

Załącznik Nr 1 -  Formularz oferty

Załącznik Nr 2  - Formularz cenowy

Załącznik Nr 3 -  Informacje ogólne o wykonawcy

Załącznik Nr 4-  Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 5-  Projekt umowy

 

Jabłonka, dnia 25 lipca 2018 roku.