sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

ZUK.271.ZO.5.2020 Zapytanie ofertowe „dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce”

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZUK.271.ZO.5.2020

POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO „dostawę lekkiego oleju opałowego dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Jabłonce” w trybie zapytania ofertowego.
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA- PONIŻEJ 30 000 EURO NETTO


I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO:

Nazwa Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych w Jabłonce
REGON: 492812099
NIP: 735-28-56-459
Miejscowość Jabłonka
Adres: ul. 3-go Maja 1 pok. nr 107
Tel. 018 26 111 37
Fax. 018 26 524 68
Strona internetowa: www.jablonka.pl
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny urzędowania: w poniedziałki od 8.00 do 16.00,
od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30

Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy adresować:

Zakład Usług Komunalnych
Ul. 3 Maja 1, pok. 107
34-480 Jabłonka
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
znak postępowania: ZUK.271.ZO.5.2020


II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej - zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 4 pkt.8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm) w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
Postępowanie przeprowadza się zgodnie z Procedurą Kierownika Zakładu Usług Komunalnych przy Urzędzie Gminy w Jabłonce z dnia 16 lipca 2019 roku w sprawie: zasad udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej od kwoty netto wyrażonej w złotych stanowiącej równowartość 30 000 euro, oraz zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.


III. MIEJSCE PUBLIKACJI OGŁOSZENIA:

1. Strona internetowa Gminy Jabłonka:
www.jablonka.pl/Zamówienia Publiczne/Postępowanie do 30 000 euro.
2. Biuletyn Informacji Publicznej Województwa Małopolskiego https://bip.malopolska.pl/zukomunalnych
3. Tablica ogłoszeń w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Gminy Jabłonka.


IV. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywne dostarczanie oleju opałowego do kotłów centralnego ogrzewania zlokalizowanych w Zubrzycy Dolnej i Jabłonce pod następującymi adresami:
- Zubrzyca Dolna 257, 34-484 Zubrzyca Górna- DOM NAUCZYCIELA
- ul Plac Dworcowy 2, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK DWORCOWY W JABŁONCE;
- ul. P. Jabłońskiego 9, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK GMINNEGO PRZEDSZKOLA SAMORZĄDOWEGO W JABŁONCE.
- ul. Otrębowa 19, 34-480 Jabłonka- BUDYNEK OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W JABŁONCE.

2. Zakup oleju opałowego przez Zamawiającego będzie dokonywany w okresie od stycznia 2020 roku do 31 grudnia 2020r.

3. Szacunkowe maksymalne zapotrzebowanie Zamawiającego na olej opałowy wynosi 43 000 litrów. Wskazana ilośc oleju opałowego jest wielkością orientacyjną, przyjętą w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację zamówienia w wielkości maksymalnej podanej przez zamawiającego.
4. Rozliczenie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym dokonywane będzie na podstawie faktycznie zakupionych i dostarczonych do Zamawiającego ilości oleju opałowego pomnożonej przez cenę jednostkową brutto. Wykonawca będzie wystawiać faktury za dokonane zakupy oleju opałowego z terminem płatności 21 dni.
5. Olej powinien być dostarczany autocysternami o wymiarach 9,2m/2,8m/3,4m. Wymagany sposób rozładunku paliwa z autocysterny- przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. Rozliczenie każdorazowego tankowania odbywać się będzie w oparciu o ilość dostarczonego oleju w temperaturze referencyjnej 15oC wg wskazań zalegalizowanego układu pomiarowego z kompensacją do 15oC przy autocysternie. Wykonawca dostarczać będzie olej opałowy, w temperaturze rzeczywistej, autocysterną wyposażoną w urządzenie do pomiaru paliw z aktualnym świadectwem legalizacji urządzenia pomiarowego. Dostarczanie oleju opałowego powinno odbywać się zgodnie z przepisami ustawy o systemie monitorowania drogowego przewozu towarów (Dz. U. z 2017 r., poz. 708). Zamawiający przekaże dokonującemu dostawy pracownikowi Wykonawcy potwierdzenie odbioru ilościowego.

6. Wymagane parametry techniczne oleju opałowego:
Lekki olej opałowy musi charakteryzować się następującymi parametrami fizyko-chemicznymi:

  • gęstość w temperaturze 15 C, nie wyższa niż 0,860 g/ml
  • temperatura zapłonu, nie niższa niż 56 o C
  • lepkość kinematyczna w temperaturze 20oC, nie większa niż 6,00 mm2/s
  • skład frakcyjny:

- do 250oC destyluje nie więcej niż 65%/V/V
- do 350oC destyluje nie mniej niż 85%/V/V

  • zawartość siarki nie więcej niż 0,10%/m/m
  • pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości
  • destylacyjnej, nie większa niż 0,3%/m/m
  • pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01%/m/m
  • zawartość wody nie większa niż 200 mg/kg
  • zawartość stałych ciał obcych nie większa niż 24 mg/kg
  • wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
  • temperatura płynięcia nie wyższa niż -20oC

7. Dostawa oleju realizowana będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb Zamawiającego, na zgłoszenie telefoniczne fub faksem w terminie do 2 dni, w odpowiednich ilościach podanych przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć olej opałowy do zbiorników znajdujących się pod adresami wymienionymi w punkcie 1.
8. Zamawiający informuje, że posiada zbiorniki na olej opałowy o pojemnościach:
- dwa zbiorniki po 1500 litrów każdy- pod adresem Zubrzyca Dolna 257
- cztery zbiorniki po 750 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, Plac Dworcowy 2.
- dziesięć zbiorników po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. P. Jabłońskiego 9.
- trzy pojemniki po 1000 litrów każdy- pod adresem 34-480 Jabłonka, ul. Otrębowa 19
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
10. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
11. Dostarczony przez Wykonawcę olej opałowy musi spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów, oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. 2016, poz. 2008), oraz być zgodne z odpowiednimi normani.
12. Nazwa i kod określony we Wspólnym Słowniku Zamówień
09.13.51.00-5 Olej opałowy



V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Umowa na dostawę oleju opałowego zostanie zawarta na czas określony i obowiązywać będzie do 31 grudnia 2020 roku.

VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
1. Przesłana oferta (dokumenty zeskanowane w formacie pdf) powinna zawierać wszystkie załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, które powinny być wypełnione i podpisane, jak również projekt umowy parafowany na każdej stronie.
Wartość oferty z podaniem ceny jednostkowej netto, oraz brutto wyrażoną w PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Podpisy.
Oferta i oświadczenia muszą być podpisane przez:
1) osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców w obrocie prawnym lub Pełnomocnika,
2) w przypadku składania wspólnej oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców przez osobę/osoby posiadające Pełnomocnictwo.

3. Forma dokumentów i oświadczeń.
1) Dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty składa się w formie zeskanowanych oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub Pełnomocnika,
2) W przypadku dokumentów lub oświadczeń sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski podpisane przez Wykonawcę.

4. Informacje pozostałe:
1) Wykonawca ponosi koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę przygotowaną według wymagań określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym,
5. Zaleca się, aby:
1) ewentualne poprawki i skreślenia lub zmiany w tekście oferty (i w załącznikach do oferty) były parafowane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy lub posiadającą Pełnomocnictwo,
2) każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i ponumerowana kolejnymi numerami,
3) Zmiana / wycofanie oferty:
a) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę,
b) o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty należy pisemnie powiadomić Zamawiającego wysyłając stosowną informację na podany adres e- mali Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert.

 

VII. Miejsce oraz termin składania ofert:

1. Oferta wraz z wymaganymi załącznikami ( format pdf) powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w terminie do dnia 29 stycznia 2020 roku.

2. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty do Zamawiającego.
3. Oferta złożona po terminie nie będzie rozpatrywana.
4. W przypadku przesłania oferty po terminie Wykonawca zostanie o tym powiadomiony e- mailem zwrotnym.
5. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VIII. Ocena ofert:
Weryfikacji ofert dokona komisja w dniu 30.01.2020r. w siedzibie zamawiającego pokój 107.
Zamawiający dokona oceny ofert ważnych na podstawie następujących kryteriów:
Kc- 100%
Kryterium ceny dotyczy ceny brutto (wartości dostawy brutto) określonej w kolumnie nr 7, tabeli formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, wyrażonej w złotych polskich.
Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:

? oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (100 pkt)
? ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:

Kc=(Cn/Cb)x 100

Gdzie:
Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
Cb – cena zaoferowana w ofercie badanej

Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Maksymalna łączna ilość punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi- 100pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.

 

X WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.


O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają taki obowiązek.
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami płynnymi.
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)
3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)

4. Posiadają sytuację ekonomiczną i finansową zapewniającą wykonanie zadania. Wymagane jest stosowne oświadczenie. (Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.)


XI. OŚWIADCZENIA LUB DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w punkcie IX należy przedłożyć:

a) wypełnione i podpisane załączniki dołączone do niniejszego zapytania ofertowego (załączniki od nr 1 do nr 4, a także podpisany projekt umowy- załącznik nr 5 wraz z klauzulą informacyjną załącznik nr 6);
b) kserokopię koncesji na obrót paliwami ciekłymi;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG) wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
d)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze.

XII. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

Szczegółowych informacji związanych z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego:
Mirosław Karkos- Podinspektor w Zakładzie Usług Komunalnych, pok. nr 107, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611137.
Realizacja oferty nastąpi na podstawie zaakceptowanej przez obie strony umowy, której wzór stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje oferenta za pośrednictwem poczty elektronicznej, przesyłając stosowną informację na wskazany w ofercie adres.

Załączniki do zapytania ofertowego nr ZUK.271.ZO.5.2020

Załącznik Nr 1 - Formularz oferty

Załącznik Nr 2 - Formularz cenowy

Załącznik Nr 3 - Informacje ogólne o wykonawcy

Załącznik Nr 4- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

Załącznik Nr 5- Projekt umowy

Załącznik Nr 6 – Klauzula informacyjna

 

Jabłonka, dnia 23 stycznia 2020 roku.