sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

ZAPYTANIE OFERTOWE WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 55.000 zł NETTO "pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonymi przez Gminę Jabłonka w roku 2020"

 ZAPYTANIE   OFERTOWE

WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA  -   PONIŻEJ 55.000 zł NETTO

  • NAZWA I ADRES   ZAMAWIAJĄCEGO:

Gmina Jabłonka

ul. 3-go  Maja  1

34-480   JABŁONKA

tel. (018) 26 111 46, fax 018 26 524 68

Inwestorem jest Gmina Jabłonka.

 

  • TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.

Zgodnie z  art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień  Publicznych –          w przypadku udzielania zamówień, których wartość  nie przekracza wyrażonej                   w złotych równowartości  kwoty  30.000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej   ustawy.

Rozdział 3.                ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:

  • Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w  branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonymi przez Gminę Jabłonka w roku 2020.

  • Zakres robót drogowych będzie obejmował planowane obecnie następujące inwestycje:
    • Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych
    • Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót oraz zmianę wartości całkowitej robót, uwzględniając procentową wartość pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zadania zgodnie z założonym formularzem ofertowym. 

  • Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego:

- pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia  7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1202 z póz. zm.);

- stwierdzenia gotowości do odbioru;

- dokonywanie odbioru częściowego, końcowego robót;

- przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru;

- sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;

- sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy Robót Budowlanych, akceptacji płatności przysługujących Wykonawcy Robót Budowlanych i kontroli dokumentów rozliczeniowych, sprawdzenie i zatwierdzenie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;

- niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową;

- niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót;

- sprawdzanie rozwiązań zamiennych;

- koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia

- rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy/Kierownikami robót  wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta;

- występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów;

- potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad;

- bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy;

- bieżącego informowania Zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania, o problemach natury techniczno-organizacyjnej, itp.,

- inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania;

- rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji;

- każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego

- Wykonawca zapewnieni we własnym zakresie transport w celu dotarcia na budowę,

- przekazanie terenu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych

- zapewnienie kontroli nad Wykonawcą Robót Budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w jego otoczeniu,

- informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,

- sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej,

- jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą Robót Budowlanych, to Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, który podejmuje decyzję co do zlecenia tych robót Wykonawcy Robót Budowlanych,

- w uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sporządzanie kosztorysów na te roboty

- w razie konieczności Wykonawca zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca  za działania i (lub) zaniechania osób, którymi się posługiwał odpowiada jak za własne.

- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania.

- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie Weryfikacja merytoryczna kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego

- Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych

i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem.

  • Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym:

1) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,

2) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w trakcie realizacji robót objętych nadzorem; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy/karty pobytu,

3) w przypadku konieczności odbioru robót zanikających Wykonawca (Inspektor Nadzoru)  zobowiązany jest do ich odbioru po zgłoszeniu przez kierownika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do obecności przy każdym odbiorze robót.

  • Zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne, mailowe wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od wezwania.
  • Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
  • Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
  • Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania niniejszych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach.
  • Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności i nie udostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z realizacją zamówienia.
  • Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:

Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są w załączeniu do niniejszego zapytania na stronie Zamawiającego www.jablonka.pl

  • Termin realizacji zamówienia:
  • rozpoczęcie nadzorowania robót: od dnia podpisania umowy/zlecenia,
  • zakończenie nadzorowania robót: do dnia odbioru końcowego i rozliczenia inwestycji określonej w przedmiocie zamówienia,
  • zakończenie realizacji zamówienia: do czasu wygaśnięcia terminu gwarancji na wykonane roboty

13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału określone poniżej dotyczące:

Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

 Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje co najmniej:

- jedna osoba posiadająca stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) tj. w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie oraz podać informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - na zał. nr 2.

14. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):

71.52.00.00-9 – Usługi nadzoru budowlanego

  • – Nadzór nad robotami budowlanymi

71.70.00.00-5 – Usługi nadzoru i kontroli.

 

  • TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 31-12-2020

W okresie realizacji zadań inwestycyjnych wskazanych do nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy na wykonanie usług w przypadku kontynuowania inwestycji.

  • TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do 17-07-2020 roku,

W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy                                o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego)                                i przesłania/dostarczenia  go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty faxem na numer: 018 2652468 lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia (ocena złożonych ofert według kryterium CENA 100%).

Rozdział 6.                INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Z – ca Wójta   inż. Bolesław Wójcik,     pok.  nr  4,   w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611124 , fax  182652468.

 

15.07.2020 roku                                                                                Z up. Wójta

                                                                                              /-/ inż. Bolesław Wójcik

                                                                                                          Zastępca Wójta

             Data                                                                                                  Podpis Zamawiającego