sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w zakresie niektórych ustaleń tekstowych planu

Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 503 ze zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 ze zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Gminy Jabłonka uchwały Nr LV/386/2022 z dnia 30 listopada 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Jabłonka w zakresie niektórych ustaleń tekstowych planu.

Zmiana planu dotyczyć będzie wyłącznie ustaleń tekstowych § 14 ust. 2 pkt 4 lit. b oraz § 15 planu w zakresie wysokości zabudowy. Część graficzna planu nie podlega zmianie.

Z treścią podjętej uchwały można zapoznać się na stronie BIP Gminy Jabłonka.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany planu miejscowego.

Wnioski należy składać w terminie do dnia 07.02.2023 r.:
- w formie papierowej: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka, lub
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w tym poczty elektronicznej (e-mail) lub formularza zamieszczonego na stronie http://jablonka.pl/index.php/tablica-ogosze-mainmenu-30/23-ogoszenia-wojta

Wniosek powinien zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

Wójt Gminy Jabłonka

 

* Klauzula informacyjna RODO

1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jabłonka.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych. Dane kontaktowe inspektora: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 18 26 111 45.
3. Przekazane dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku jak również w celu archiwizacji. Podstawą prawną jest art. 17 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 503 ze zm.).
4. Kategorie danych osobowych obejmują m.in. imię i nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, adres, dane dedykowane do procesu/usługi/projektu.
5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu administratora, chyba że Pani / Pan wyrazi sprzeciw wobec przetwarzania danych.
6. Państwa dane nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.
7. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo to może podlegać ograniczeniu na podstawie przepisów prawa.
8. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1000) lub przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1).
9. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz profilowaniu.
10. Dane pochodzą od osób, których dane dotyczą.
11. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne.