ZAPYTANIE OFERTOWE
WARTOŚĆ SZACUNKOWA ZAMÓWIENIA - PONIŻEJ 55.000 zł NETTO
- NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Jabłonka
ul. 3-go Maja 1
34-480 JABŁONKA
tel. (018) 26 111 46, fax 018 26 524 68
Inwestorem jest Gmina Jabłonka.
- TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie w formie uproszczonej – zapytania ofertowego.
Zgodnie z art. 4 pkt. 8 Ustawy z dnia 29 stycznia – Prawo Zamówień Publicznych – w przypadku udzielania zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro nie mają zastosowania przepisy wspomnianej ustawy.
Rozdział 3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Zamawiający zwraca się do Państwa z zapytaniem ofertowym o cenę realizacji następującego zamówienia:
- Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad realizacją zadań inwestycyjnych prowadzonymi przez Gminę Jabłonka w roku 2020.
- Zakres robót drogowych będzie obejmował planowane obecnie następujące inwestycje:
- Remont dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- Modernizacja dróg gminnych – nawierzchnie asfaltowe
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu robót oraz zmianę wartości całkowitej robót, uwzględniając procentową wartość pełnienia funkcji inspektora nadzoru nad realizacja zadania zgodnie z założonym formularzem ofertowym.
- Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego:
- pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 roku, poz. 1202 z póz. zm.);
- stwierdzenia gotowości do odbioru;
- dokonywanie odbioru częściowego, końcowego robót;
- przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru;
- sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy Robót Budowlanych, akceptacji płatności przysługujących Wykonawcy Robót Budowlanych i kontroli dokumentów rozliczeniowych, sprawdzenie i zatwierdzenie faktur częściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę Robót Budowlanych;
- niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową;
- niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót;
- sprawdzanie rozwiązań zamiennych;
- koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia
- rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy/Kierownikami robót wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta;
- występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów;
- potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
- bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy;
- bieżącego informowania Zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania, o problemach natury techniczno-organizacyjnej, itp.,
- inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania;
- rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac, nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji;
- każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego
- Wykonawca zapewnieni we własnym zakresie transport w celu dotarcia na budowę,
- przekazanie terenu budowy Wykonawcy Robót Budowlanych
- zapewnienie kontroli nad Wykonawcą Robót Budowlanych w zakresie zabezpieczenia warunków bhp na placu budowy i w jego otoczeniu,
- informowanie Zamawiającego o wszystkich istotnych sprawach, a zwłaszcza o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych i terminach ich wykonania,
- sprawdzanie i potwierdzanie prawidłowości dokumentów rozliczeniowych oraz dokumentacji powykonawczej,
- jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą Robót Budowlanych, to Wykonawca powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego, który podejmuje decyzję co do zlecenia tych robót Wykonawcy Robót Budowlanych,
- w uzasadnionych przypadkach – przygotowanie do akceptacji Zamawiającego protokołu konieczności na wykonanie robót dodatkowych bądź zamiennych oraz sporządzanie kosztorysów na te roboty
- w razie konieczności Wykonawca zabezpieczy nadzór w podzakresie stanowiącym część inwestycji, w którym nie posiada on uprawnień do nadzorowania. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentów potwierdzających, że dana osoba posiada uprawnienia do nadzorowania robót. Wykonawca za działania i (lub) zaniechania osób, którymi się posługiwał odpowiada jak za własne.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie również do dokonywania sprawdzania poprawności sporządzonych dokumentacji projektowych pod względem zgodności z wymaganiami Zamawiającego, zgodności z obowiązującymi przepisami, kompletności opracowania, realności wykonania.
- Inspektor nadzoru na polecenie Zamawiającego, zobowiązany będzie Weryfikacja merytoryczna kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego
- Pełnienie funkcji nadzoru obejmuje również okresy rękojmi i gwarancji dla wykonywanych
i nadzorowanych robót w latach objętych zamówieniem.
- Wykonawca pełnić będzie nadzór inwestorski, uczestnicząc w czynnościach wymagających nadzoru, przy czym:
1) przez pobyt rozumie się sprawowanie nadzoru inwestorskiego na terenie budowy,
2) pobyty powinny odbywać się nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu w trakcie realizacji robót objętych nadzorem; każdy musi być potwierdzony wpisem do dziennika budowy/karty pobytu,
3) w przypadku konieczności odbioru robót zanikających Wykonawca (Inspektor Nadzoru) zobowiązany jest do ich odbioru po zgłoszeniu przez kierownika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do obecności przy każdym odbiorze robót.
- Zamawiający wymaga, by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru na każde telefoniczne, mailowe wezwanie, stawiała się w siedzibie Zamawiającego bądź miejscu przez niego wskazanym w czasie nie dłuższym niż 24 godziny od wezwania.
- Zamawiający bezwzględnie wymaga by osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru była w pełni dyspozycyjna telefonicznie w godzinach pracy Urzędu Gminy tj. od poniedziałku do piątku od godz. 7.30 do godz. 15.30.
- Obowiązki Wykonawcy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
- Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania niniejszych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach.
- Wykonawca zobowiązuje się do zachowania poufności i nie udostępniania osobom trzecim informacji uzyskanych w związku z realizacją zamówienia.
- Szczegółowy zakres obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru określa art.25 i art.26 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.)
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
Dokumentacje techniczne dotyczące inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępne są w załączeniu do niniejszego zapytania na stronie Zamawiającego www.jablonka.pl
- Termin realizacji zamówienia:
- rozpoczęcie nadzorowania robót: od dnia podpisania umowy/zlecenia,
- zakończenie nadzorowania robót: do dnia odbioru końcowego i rozliczenia inwestycji określonej w przedmiocie zamówienia,
- zakończenie realizacji zamówienia: do czasu wygaśnięcia terminu gwarancji na wykonane roboty
13. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniają warunki udziału określone poniżej dotyczące:
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, ze dysponuje co najmniej:
- jedna osoba posiadająca stosowne do zakresu zamówienia uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.) tj. w specjalności drogowej co najmniej w ograniczonym zakresie oraz podać informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - na zał. nr 2.
14. Klasyfikacja Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9 – Usługi nadzoru budowlanego
- – Nadzór nad robotami budowlanymi
71.70.00.00-5 – Usługi nadzoru i kontroli.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: 31-12-2020
W okresie realizacji zadań inwestycyjnych wskazanych do nadzoru inwestorskiego od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 roku. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy na wykonanie usług w przypadku kontynuowania inwestycji.
- TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: do 17-07-2020 roku,
W przypadku, gdy możecie Państwo zrealizować w/w zamówienie prosimy o wypełnienie formularza oferty (załączonego do niniejszego zapytania ofertowego) i przesłania/dostarczenia go na adres Zamawiającego. Dla zachowania terminu prosimy o przesłanie formularza oferty faxem na numer: 018 2652468 lub drogą elektroniczną na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia (ocena złożonych ofert według kryterium CENA 100%).
Rozdział 6. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:
Szczegółowe informacje związane z wszelkimi formalnościami, jakie powinny zostać dopełnione w celu zawarcia umowy udziela przedstawiciel Zamawiającego: Z – ca Wójta inż. Bolesław Wójcik, pok. nr 4, w godz. pracy Urzędu Gminy, tel. 182611124 , fax 182652468.
15.07.2020 roku Z up. Wójta
/-/ inż. Bolesław Wójcik
Zastępca Wójta
Data Podpis Zamawiającego
Filename | Size |
---|---|
RINT.271.3.43.2020_ZAPYTANIE_Ofertowe_USLUGI_INSPEKTOR-DROGOWY | 324 KB |
RINT.271.3.43.2020_ZAPYTANIE_Ofertowe_USLUGI_INSPEKTOR_DROGOWY | 625,12 KB |