sekretariat@jablonka.pl

+48 18 26 111 00

+48 18 26 524 68

Nasze Partnerskie Samorządy

Nasze Miejscowości

RINT.271.3.4.2023 Przygotowanie i dostawa gadżetów promocyjnych

LGD Baner

OGŁOSZENIE O PRZETARGU PISEMNYM

Ogłoszenia o przetargu prowadzonym w trybie Kodeksu cywilnego z wyłączeniem ustawy Pzp

Ogłoszenie o przetargu
na podstawie art. 70 1−70 5 kodeksu cywilnego
o wartości poniżej 130 000 zł
Znak sprawy RINT.271.3.4.2023 Jabłonka, dnia 05-06-2023 roku

„Przygotowanie i dostawa gadżetów promocyjnych”
(nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego)

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi/dostawy/roboty budowlane
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Przygotowanie i dostawę gadżetów promocyjnych”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi/dostawy/roboty budowalne1
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Przygotowanie i dostawa gadżetów promocyjnych” W związku z realizacją przez Gminę Jabłonka operacji pn. „Promocja Gminy Jabłonka jako sposób wspierania lokalnego rozwoju” mająca na celu zwiększenie atrakcyjności obszaru Gminy Jabłonka i wsparcie lokalnego rozwoju poprzez przeprowadzenie działań promocyjnych., współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, tj. wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020;

2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie:
„Przygotowanie i dostawa gadżetów promocyjnych”

Komplet obejmuje:
- 200 sztuk kubków promocyjnych z nadrukiem,
Kubek ceramiczny
Kolor biały
Kształt Latte o stałej średnicy
Pojemność 300 ml.
Znakowanie w pełnym kolorze na całej zewnętrznej powierzchni kubka metodą sublimacyjną
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 500 sztuk teczek
Format: A4
Papier kreda błysk
Gramatura 350 g
Uszlachetnienie folia błysk
Bigowana na pół
Dodatkowo: Kieszonka przezroczysta 17 cm szer. x 17 cm dł.
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 1000 sztuk pocztówek
Format: A6
Papier kreda błysk
Gramatura 350 g
Uszlachetnienie folia błysk
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego+ loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 200 sztuk toreb promocyjnych
Materiał: bawełna
Gramatura: 220g,
Kolor: butelkowa zieleń
Szerokość +/- 38 cm
Wysokość +/- 42 cm
Uszy: długie 2,5 cm szer. x +/- 70 cm dł.
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

3. W skład zadania wchodzi:

„Przygotowanie i dostawa gadżetów promocyjnych”

Komplet obejmuje:
- 200 sztuk kubków promocyjnych z nadrukiem,
Kubek ceramiczny
Kolor biały
Kształt Latte o stałej średnicy
Pojemność 300 ml.
Znakowanie w pełnym kolorze na całej zewnętrznej powierzchni kubka metodą sublimacyjną
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 500 sztuk teczek
Format: A4
Papier kreda błysk
Gramatura 350 g
Uszlachetnienie folia błysk
Bigowana na pół
Dodatkowo: Kieszonka przezroczysta 17 cm szer. x 17 cm dł.
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 1000 sztuk pocztówek
Format: A6
Papier kreda błysk
Gramatura 350 g
Uszlachetnienie folia błysk
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego+ loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

- 200 sztuk toreb promocyjnych
Materiał: bawełna
Gramatura: 220g,
Kolor: butelkowa zieleń
Szerokość +/- 38 cm
Wysokość +/- 42 cm
Uszy: długie 2,5 cm szer. x +/- 70 cm dł.
Kolor z nadrukiem - grafika zamawiającego + loga programu zgodnie z Księgą wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Dostawa do siedziby zamawiającego
W zakres dostawy wchodzi:
a) zabezpieczenie, podzielenie zgodnie z wytycznymi i dostarczenie do siedziby Zamawiającego w odpowiedniej ilości gadżetów promocyjnych

Zamawiający dostarczy teksty w formacie MS-Word oraz fotografie w formacie jpg – materiały przekazane zostaną po podpisaniu umowy.
Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
Artykuły informacyjne i promocyjne – 39294100-0
Materiały reklamowe – 22462000-6
Usługi drukowania i powiązane 79800000-2
Usługi drukowania i dostawy 79823000-9
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie/tak1
Ofertę cenową należy złożyć do każdej części z osobna.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: do 31.07.2023 roku.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
• Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III.2.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
• III.2.2) Wiedza i doświadczenie
− Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku
III.2.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie precyzuje warunku.
• III.2.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zamawiający nie precyzuje warunku.
III.2.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
……………..……………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………
• wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
• opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
• oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu, należy przedłożyć:
 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
 zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, , wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

 zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
b) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

III.5) INNE DOKUMENTY
1) Formularz oferty przetargowej (według Załącznika nr 1 wraz z załącznikami 2– 3 do SWZ).
2) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami).

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

1. Niniejsze postępowanie prowadzonej jest w trybie niniejszego regulaminu, mającego na celu w sposób jawny, rzetelny i konkurencyjny wyłonić najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w wyniku przetargu, w którym startują potencjalni Wykonawcy (Oferenci).
2. Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu, prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny, w szczególności art. 701-705 (tekst jedn. tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 i 2320 z późn. zm.).
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu lub wycofania określonych pozycji, usług, zakresu z przetargu bez podania przyczyny na każdym etapie postępowania bez możliwości żądania odszkodowania przez Uczestników przetargu – Wykonawców.
4. Ogłoszenie oraz SWZ mogą być zmienione lub odwołane na podstawie decyzji Zamawiającego w każdym czasie przekazanej Wykonawcom poprzez odpowiednią informację zamieszczoną na stronie internetowej Zamawiającego.
5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść SWZ. Dokonaną w ten sposób modyfikację Zamawiający zamieści na stronie internetowej.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Najniższa cena

Kryteria
1. CENA Znaczenie
100%

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikację warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206
IV.3.2) Termin składania ofert: 12-06-2023 roku do godz. 10:00, adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. miejsce: ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka.
Otwarcie ofert: 12.06.2023 o godz. 10:30. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego.
IV.3.3) Termin związania ofertą: Dzień 11.07.2023r. jest dniem, w którym upływa termin związania ofertą.
IV.3.4) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: TAK

„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie”

 

W związku z realizacją przez Gminę Jabłonka operacji pn. „Promocja Gminy Jabłonka jako sposób wspierania lokalnego rozwoju” mająca na celu zwiększenie atrakcyjności obszaru Gminy Jabłonka i wsparcie lokalnego rozwoju poprzez przeprowadzenie działań promocyjnych., współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER, poddziałanie 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”, tj. wspieranie lokalnego rozwoju na obszarach wiejskich. Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.